….

Klize. Niz moje lice klize kapljice znoja, kapljice zadovoljstva… Glasno disem.. Cujem sama svoj napor pri expiriju.. Lupala i skakala sam na plafonu komsije ispod.. Muzika je rusila zidove sa strane.. Plesala sam dugo.. Mama mi nije smetala.. Pustila me da svu energiju izbacim van.. Ostavila sam djelic za pisanje post-a.. Danas sam isla djedi na mezarje sa svojim deckom.. Kupila sam ruzu roza boje.. Zadrzala se neko vrijeme, te otisla..
Ruza… Ah da.. Neki dan mi je bio rodjendan, tj. 17.01, u srijedu.. Ostarih i ja.. 18 godina nije malo.. U mnogim cestitkama nadjoh recenice kao: pazi sta radis buduci da ti je 18…
Ja sam ista i sa 17 i 18 godina.. !
Zrelo formirana licnost.. Ne..
Punoljetna.. Da..
Ali ne mora to znaciti da je covjek sa 18 najpametniji, da ne dozvoljava da se itko drugi brine o njemu.. Da radi sta on hoce.. Ja volim ljude oko sebe, svoje najmilije.. Uvijek je vise mozgova pametnije od jednog samoga..
Da Bog oduzme svim ljudima njihov mozak i sve mozgove baci uz brdo i kaze:"Sada svaki covjek ima mogucnost da ugrabi mozak koji zeli". Opet bi na kraju svak ugrabio svoj, jer svak misli da je najpametniji..
Takvi smo mi ljudi…
By the way.. Zelim da se zahvalim svimaa koji su se sjetili mog rodjendana.. koji nisu zaboravili taj datum koji je toliko bitan u mom zivotu..
Poruka mom decku: Hvala puno puno… Ja sada i cvjecaru mogu otvoriti.. Pusekkkk :***

[URL=http://img260.imageshack.us/my.php?image=drinks1xk0.jpg][IMG]http://img260.imageshack.us/img260/9514/drinks1xk0.th.jpg[/IMG][/URL]

3 komentara

  1. ee..ceko moja hvala na kom. na onom postu, MNOGO mi to znaci iz tvojih usta..ma joj i ja tebe bona posjecujem nego nekad ne znam sta da ti napisem ehe.. il jedno vrijeme dugooo nisi pisala:((( al et ..sad je ok:)) ehe ..a ono sto se ne moze stavit kom. ma joj..i nije mi sad da SVAKU moju sliku neko mora komentarisat 😛 pa zato heh.. a za tvoj rodjendan htjela sam nes extra napravit na bloggu, i podlogu sa tortom al sam poslije 3 pokusaja, se predala.. 😛 ehe ko Bog dao smotana al ajd 😀 .. misao je bitna.. :)) jubi i joji te tvoj MARY KATE 😀 P.S. da si bila za svoj rodj. na netu vidjela bi sta mi je pisalo i cijeli dan bila nasa zajednicka slika na MSN-u ehe..*****************

Komentariši